SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE STRANI oz. SPLETNE TRGOVINE

PODATKI PODJETJA

Popolno ime: DIVITIS, kamnoseštvo, storitve in trgovina, d.o.o.

Stara cesta 20, 2311 Hoče

DDV: SI39590526

Zavezanec za DDV: DA

 

Kontakt

T : 051 449 688 / 031 449 688

E : info@v-spomin.si, podpora@v-spomin.si

 

 

Opredelitev osnovnih pojmov

Ponudnik je spletna trgovina »v-spomin.si« na spletnem mestu https://v-spomin.si in je v lasti podjetja Divitis d.o.o. ki upravlja s spletno stranjo.

Upravljavec osebnih podatkov je družba Divitis d.o.o.

Osebni podatki so podatki, ki jih kot osebne podatke opredeljuje Zakon o varstvu osebnih podatkov oz. ostala veljavna slovenska in evropska zakonodaja.

Spletno mesto je spletna stran https://v-spomin.si ter vse njene podstrani.

Obiskovalec

je vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče spletno trgovino na spletnem mestu. Podatki obiskovalca se ne shranjujejo v sistemu ponudnika. Obiskovalci v spletni trgovini ne morejo oddati naročila, dokler ne postane registrirani uporabnik.

Registrirani uporabnik

je vsak obiskovalec starejši od 18 let, ki skladno s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu (v nadaljevanju: »spletna trgovina«) pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo fizična ali pravna oseba postane registrirani uporabnik spletne trgovine in pridobi pravico do nakupa.

Kupec

Vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s posameznim ponudnikom preko ponudnikovih spletnih strani ali na drug ustrezen način sklenila poslovno razmerje za uporabo storitev – nakup dostopa do določenega digitalnega izdelka oz. storitve, nakup dostopa za objavo za digitalnega produkta oz. storitve ali nakup izdelka… (v nadaljevanju naročnik ali stranka).

 

Uvodna določila

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje in nakupa izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini ter pravice in obveznosti ponudnika in kupca v spletni trgovini.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni skladno z Obligacijskim zakonikom Republike Slovenije (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu osebnih podatkov, priporočili Trgovinske zbornice Slovenije ter mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje in drugimi zakonskimi in podzakonskimi akti, ki velja v trenutku oddaje naročila v spletni trgovini ter ostale veljavne slovenske in evropske zakonodaje.

Pogodba na daljavo je po Zakonu o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: »ZVPot«) pogodba, sklenjena med ponudnikom in kupcem na podlagi organizirane prodaje na daljavo ali sistema opravljanja storitev brez istočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank, ki ga vodi podjetje, ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komuniciranje na daljavo vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.

Prodajna pogodba je po ZVPot pogodba, s katero se ponudnik zavezuje, da bo blago, ki ga prodaja, izročilo kupcu tako, da bo ta pridobil lastninsko pravico, kupec pa se zavezuje, da bo ponudniku plačal kupnino.

Splošni pogoji poslovanja so v vsakem trenutku na voljo na spletni strani ponudnika https://v-spomin.si/pogoji-poslovanja

Ponudnik omogoča nakup v spletni trgovini vsem državljanom Evropske unije zavoljo izpolnjevanja zahtev Uredbe (EU) 2018/302 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 28. februarja 2018 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu ter o spremembi uredb (ES) št. 2006/2004 in (EU) 2017/2394 ter Direktive 2009/22/ES, pri čemer pa za Ponudnika ciljni oz. Relevantni trg predstavlja zgolj območje Republike Slovenije.

Veljavnost in uporaba splošnih pogojev

Splošni pogoji ponudnika so zavezujoči za vse naročnike oz. stranke, pri čemer splošne določbe veljajo za vse storitve. Stranka z uporabo ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.

Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletne strani www.v-spomin.si in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med organizacijo in naročnikom. V kolikor organizacija in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji dopolnjujejo pogodbena določila.

V primeru neskladja imajo posamezna določila pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev. Organizacija je upravičena spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, vključno s spremembami cen posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na strani www.v-spomin.si.

Stranke so dolžne redno spremljati spletne strani ponudnika glede morebitnih sprememb splošnih pogojev, saj v roku 15 dni od objave le-te začnejo neposredno učinkovati in se poslovno razmerje nadaljuje pod spremenjenimi pogoji.

Ponudnik bo vse stranke o spremembah obvestila preko svojih kanalov za obveščanje (E-pošta). V primeru, da se stranka samostojno odjavi od prejemanja teh obvestil in vsled tega o spremembah ni obveščena, ponudnik za morebitne težave ali kakršnekoli posledice ni odgovoren.

V primeru spremembe cenikov, spremenjene cene veljajo z dnem objave.

 

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo s plačilnimi karticami: Mastercard, Maestro, Visa.
  • SEPA direktne obremenitve
  • Plačilo s Paypalom.
  • Plačilo na TRR – plačilo na transakcijski račun ponudnika – stranka na svoj e-mail prejme potrdilo o naročilu, kateremu so prav tako priloženi podatki za plačilo.
  • Plačilo s kreditnimi točkami
  • Apple / Google Pay

 

Tehnični postopki za sklenitev pogodbe (naročilo)

Za sklenitev pogodbe šteje oddaja naročila. Stranka odda naročilo na strani »zaključek nakupa« s klikom na jasno označene gumbe.  Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani.

Po oddaji naročila je stranka preusmerjena na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa na svoj e-naslov prejme sporočilo z obvestilom in vsebino naročila, ter njegovim statusom. Po prejetem plačilu prejme stranka na svoj e-naslov sporočilo z obvestilom o statusu naročila.

 

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

V spletni trgovini so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in sicer preverjanje črkovanja, preverjanje ustreznega zapisa e-naslova, na katerega je možno kontaktirati stranko v primeru napak pri naročilu in pa preverjanje lokacije (mesto in država) – spletna stran deluje na območju Slovenije.

 

Cene, dobavni roki in plačila

Cene

Vse cene v cenikih oziroma na spletnih straneh so v evrih (€) in, če ni posebej določeno drugače in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV) .

Prodajna cena izdelka je cena za enoto izdelka ali za določeno količino izdelka skupaj z DDV in vsemi drugimi dajatvami. Cena za enoto izdelka je cena izdelka skupaj z DDV in z vsemi drugimi dajatvami za en kos ali za neko drugačno posamično enoto količine, ki se splošno in običajno uporablja pri prodaji določenih izdelkov.

Vsi izdelki so označeni s prodajno ceno. Vsi izdelki so označeni tudi s ceno na enoto.

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV, razen v primeru, ko je izrecno napisano drugače. Stroški dostave v ceno izdelkov niso vključeni.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem spletne trgovine.

Cene izdelkov v spletni trgovini se lahko spreminjajo. Pri posameznih izdelkih se lahko oblikujejo na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. V primeru, da se cena izdelka spremeni po tem, ko je bil izdelek dodan v spletno košarico, vendar kupec še ni potrdil nakupa (oziroma oddal naročila v spletni trgovini), velja tista cena, ki je veljavna v trenutku potrditve in sprejema naročila v informacijski sistem ponudnika.

 

Struktura prikaza cene v spletni trgovini:

– prodajna cena

– akcijska cena;

– odstotek popusta;

 

Kljub prizadevanjem, da bi vam zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik stranki omogoči odstop od nakupa ali pa ponudimo izdelek po prvotni ceni.

 

Dobavni roki

Dobavne roke, ki so objavljeni na posameznih izdelkih, predvidevamo glede na logistične podatke ali podatkov o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali glede na proizvodni čas naših dobaviteljev.

Dobavni roki, kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, so lahko napačni. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik stranki omogočil odstop od nakupa.

 

Plačila

Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru kupčevega preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani o ponudnika ipd., ko mora ponudnik vrniti celotno ali delno plačilo stranki in/ali izdajati dodatne dokumentacijo, stranki zaračunati s tem povezane administrativne stroške.

Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik izda račun tudi samo v elektronski obliki in ji ga pošlje po e-pošti oziroma s sredstvi elektronske komunikacije. V primeru, ko stranka želi oziroma zahteva izdajo računa/-ov v papirnati obliki (npr. če izgubi račun in želi njegovo ponovno izdajo v papirnati obliki ipd.), ima organizacija pravico stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.

 

Tehnični postopki za sklenitev naročila

Stranka odda naročilo na posameznih straneh s klikom na jasno označene gumbe za dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico. Po kliku na gumb za naročilo je stranka preusmerjena na stran s ‘košarico’, kjer je možno izbirati količino, vpisati kode za popust in podobno. S klikom na gumb za nadaljevanje naročila je stranka preusmerjena na stran, kjer vpiše svoje podatke, ki so potrebni za naročilo. Na isti strani je tudi možnost izbire med ponujenimi načini plačila ter povzetek naročila, na dnu strani pa mora stranka označiti strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani.

Po oddaji naročila je stranka preusmerjena na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa na svoj E-naslov prejme sporočilo z obvestilom, da je naročilo v obdelavi ter povzetkom naročila. Po prejetem plačilu prejme stranka na svoj E-naslov sporočilo z obvestilom o zaključenem naročilu.

 

Pravica do odstopa blaga, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima stranka pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stranka mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni stranko v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu blaga nas morate pisno obvestiti na kontaktni e-mail: info@v-spomin.si ali preko navadne pošte na naslov: Divitis d.o.o., Stara cesta 20, 2311 Hoče.

Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je stranka podala odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi stranka.

Obrazec za vračilo blaga najdete tukaj: OBRAZEC ZA VRAČILO

Vračilo plačil mora ponudnik opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila stranki z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabila stranka, razen če je stranka izrecno zahtevala uporabo drugega plačilnega sredstva in če stranka zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora stranka vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ali obliki, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bila za to kriva stranka.

Stranka blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Stranka sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja blaga.

Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

 

Računi, reklamacije in vračila blaga

Račun

Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik izda račun tudi samo v elektronski obliki in ji ga pošlje po e-pošti oziroma s sredstvi elektronske komunikacije. V primeru, ko stranka želi oziroma zahteva izdajo računa/-ov v papirnati obliki (npr. če izgubi račun in želi njegovo ponovno izdajo v papirnati obliki ipd.), ima organizacija pravico stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Stranka je dolžna preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Reklamacije

Stranka lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je organizacija izrecno obljubila, če je organizacija poslala napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od strankinega naročila.

V primeru reklamacije lahko stranka, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si organizacija pridržuje pravico, da za čas, ko je stranka blago uporabljala, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Stranka lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga vrne po pošti na naslov organizacije. Stranka ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da organizacija izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa.

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Stranka lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@v-spomin.si. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo je na voljo na tej povezavi. Stranka ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga organizaciji sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni stranko v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga.

V primeru odstopa od pogodbe organizacija nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila z nakazilom na izbrani TRR stranke. Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

 

Stvarne napake

Stranka lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Stranka mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in organizaciji omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko stranka organizaciji sporoči osebno, o čemer ji ponudnik mora izdati potrdilo.

Organizacija ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice stranke iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil organizacijo.

 

Dostava

Cena dostave za Slovenijo glej cenik DOSTAVA.

Paket potrebuje od 3-5 delovnih dni na naslov stranke, ki je bil naveden v košarici nakupa. V primeru, da je bilo naročilo med vikendom ali praznikom, ga pošljemo po prejemu plačila oz. prvi delovni dan, če je izdelek iz zaloge. Za izdelke po naročilu (fotokeramika) je dostava izvedena takoj, ko izdelek prejmemo od proizvajalca.

Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo naročena pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. O tem boste obveščeni po telefonu ali po elektronski pošti.

Naš pogodben partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije.

 

Za nemoteno dostavo je potrebno:

– zagotoviti točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket,

– zagotoviti telefonsko številko, na kateri je stranka vedno dosegljiva, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi,

– spremljati naročen paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da je stranka na tekočem o trenutni lokaciji naročenega paketa, tako da lahko stranka preveri, kdaj približno naj bi paket prispel in vidi, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi,

– poskrbeti, da je ime stranke jasno vidno na vratih dostave, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju naslova stranke.

 

Priporočila ob prevzemu blaga:

Najprej pozorno preglejte embalažo. Če je embalaža prišla poškodovana vam svetujemo, da jo še preden odprete paket slikate tako, da sta na sliki vidna poškodba in poštna odpremnica.

 

Po prejemu paketa:

– Ko  prejmete paket, se najprej prepričajte, da ste  prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se izdelek v paketu ne ujema z naročenim izdelkom nas nemudoma kontaktirajte na podpora@v-spomin.si

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem stranka ugotovi, ali gre za izdelek ki ga je stranka naročila, oziroma če ustreza potrebam stranke in namenu uporabe.

 

V primeru dostave:

– Ko kurir dostavi paket, paket preglejte navzočnosti kuriija.

– Stranka naj preveri morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozori kurirja. Če je stranka mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti kurirja embalažo previdno odpre in skupaj preverita vsebino. Poškodovanega paketa stranki ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrne, nam pa sporoči nastalo situacijo, da lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da je stranka pošiljko že prevzela, kasneje pa ugotovila, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek. To stori tako, da v roku 30 dni od prevzema, prinese izdelek na Pošto ali kontaktira Poštno enoto stranke, da jo obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredijo zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka kopijo zapisnika stranka pošlje na info@v-spomin.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke s Pošto uredi ponudnik in pošlje stranki nov brezhiben izdelek, lahko ga stranka osebno prevzame na sedežu podjetja, ali prejme povrnjeno kupnino.

 

Omejitev odgovornosti

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev ponudnik ne odgovarja. Ponudnik prav tako ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.v-spomin.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo stranko obvestili o spremembah in ji omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Podjetje Divitis d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih ali drugih težav.

 

Splošni pogoji so bili napisani dne: 21.1.2025. (prva verzija).